Zlatibor dobio NOVI MEDIJ: Zlatiborske Vesti počele sa radom
Zlatiborske Vesti su novi lokalni portal koji pokriva opštinu Čajetina i namenjen je ne samo meštanima Zlatibora već gostima i prijateljima najposećenije planinske destinacije u Srbiji.
“Sve što je potrebno kao informacija i obaveštenje za boravak i uživanje na Zlatnoj planini, naći će se na našem portalu. Mesecima već radimo na tome da stvorimo jak i sveobuhvatni portal, koji će pored redovnih komunalnih tema koje će izlaziti svakog dana ponuditi i informaciju više. Na pitanja: Zašto? i Kako? davaćemo odgovore baš na ovim stranicama”, kaže za Zlatiborske Vesti Maja Vodeničarski, urednik.
ZlatiborskeVesti.rs je medij gde možete da pronađete puno toga o znamenitostima ovog kraja, koje će i na ovaj način biti sačuvane od zaborava i služiti nekim novim generacijama da saznaju podatak više.
“Nećemo se libiti da ukažemo na stvari koje mogu bolje da se reše. Na probleme koji muče meštane najposećenijeg turističkog mesta u Srbiji, na kriitike i opažanja gostiju i domaćina. Davaćemo odgovore, to je ono što želimo da postignemo”, sigurna je Vodeničarski.
Iako već u opštini Čajetina i na Zlatiboru postoje mediji koji redovno informišu građane i goste bio je potreban upravo ovakav portal, koji već na društvenim mrežama prate na hiljade ljudi.
Tokom pandemije koronavirusa koja još uvek ne jenjava svedoci smo da online mediji beleže nikad veću čitanost. Različite statistike potvrđuju da je čitanost portala porasla za čak 70%.
Pandemija koronavirusa dodatno je ubrzala i pojačala već postojeće trendove ka većem korišćenju digitalnih izvora vesti, brzih medija i platformi.
Sve više je onih koji se informišu samo digitalno, u mnogim zemljama se izjednačio broj građana koji vestima pristupaju mobilnim telefonom i onih koji ih gledaju na televiziji. Nekada istraživački novinarski posao pravljenja informativnog sadržaja danas rade i algoritmi, agregatori ili prijatelji sa društvenih mreža.
“Mnogi su kod kuće zbog izolacije, oni nešto stariji od straha da se ne zaraze ne izlaze vani, brojni radnici od kuće obavljaju svoje radne zadatke i zbog svega toga upućeni su da se preko online medija obaveštavaju o svemu. Statistika čitanosti nam ide na ruku kada su portali u pitanju i zato sam sigurna da radimo pravu stvar”, sigurna je urednica portala.
Osnivač Zlatiborskih Vesti je City Grupa koja je već iznedrila nacionalno – turistički portal VidiSrbiju.rs i najčitaniji portal u Nišu NiskeVesti.rs. Poslednjih godina portal Niške Vesti obara sve rekorde u broju otvorenih stranica na dnevnom nivou, svakog dana dokazujući zašto Nišlije veruju baš ovoj redakciji u kojoj rade novinari sa višegodišnjem iskustvom.
“Svake godine na slavu kompanije Sveti Stefan obradujemo naše partnere novim projektom. Ove godine pokrećemo ZlatiborskeVesti.rs sa velikom željom da baš pomognemo u izveštavanju i ponudimo ono što najbolje umemo da radimo a to je novinarstvo. Kao lideri u tom poslu znamo šta je do sada nedostajalo Zlatiboru i baš to ovim projektom i nudimo”, kaže Oliver Paunović, osnivač City Grupe koja na današnji dan osnovana 1998.
Zadatak redakcije Zlatiborskih Vesti biće izveštavanje o dešavanjima na Zlatiboru, tu su i političke teme, kulturna dešavanja, hronika i budite sigurni da nećemo “štedeti” javnost od objektivnog novinarstva.