DruštvoIstaknute vesti

Likovni susreti „U čast učitelju“ po peti put održani u Krivoj Reci

U osnovnoj školi „Milivoje Borović“ u Krivoj Reci od 10. do 14. juna održani su likovni susreti „U čast učitelju“, manifestacija koja već petu godinu zaredom okuplja afirmisane umetnike sa ciljem da deci približi svet umetnosti, podstakne kreativnost i probudi ljubav prema stvaranju.

Ovogodišnji susreti okupili su deset umetnika: Vuka Dabetića, Dragana Tasića, Bojana Savića, Ivanu Knežević, Ivana Đelića, Dragana Pantelića, Branimira Ćirovića, Božidara Joksimovića, Biljanu Marić i Andrijanu Đenić. Tokom pet dana, oni su zajedno sa učenicima škole u Krivoj Reci, ali i gostima iz škole u Sirogojnu, učestvovali u radionicama, delili iskustva i pokazali kako umetnost prevazilazi generacijske granice.

Kroz bogat program, učenici su imali priliku da stvaraju pod mentorstvom profesionalnih umetnika, uče o tehnikama slikanja, razgovaraju o ulozi umetnosti u svakodnevnom životu i izraze sebe kroz likovno izražavanje. Poseban značaj ovog događaja leži upravo u toj neposrednoj razmeni između dece i umetnika – razmeni koja ostavlja dugoročan trag i uči decu da u umetnosti pronađu svoj glas i utočište.

Uz podršku Kulturnog centra „Zlatibor“, Likovni susreti su proširili svoj program i na terenske posete. Učesnici su zajedno obišli Umetničku radionicu za obradu stakla „Tifani“, Terzića avliju – jedinstveni etno kompleks u selu Zlakusa, i Galeriju Obrada Jovanovića, čime su dodatno obogatili umetnički doživljaj i povezali se sa širim kulturnim okruženjem zlatiborskog kraja.

Završnog dana, u petak 13. juna, u prostorijama škole postavljena je izložba radova nastalih tokom susreta. Izložbu je pratila prigodna priredba učenika, a prostor škole tog dana postao je prava galerija dečje mašte i stvaralaštva.

Likovni susreti „U čast učitelju“ još jednom su pokazali da umetnost ima moć da inspiriše, spaja i menja zajednicu – i to počevši upravo od najmlađih. Kriva Reka je ovih dana bila dom ne samo stvaranju, već i iskrenom dijalogu između umetnosti i obrazovanja.

Povezani tekstovi

Back to top button