DruštvoIstaknute vesti

OŠ „Dimitrije Tucović“ u Briselu o savremenim metodama nastave

Korišćenje veštačke inteligencije u obrazovanju i ostalim sektorima, bila je tema Konferencije „Politike zasnovane na dokazima za budućnost obrazovne tehnologije“ u Briselu na kojoj je, zajedno sa donosiocima odluka Evropske unije, učestvovala i Osnovna škola „Dimitrije Tucović“ Čajetina. Školu je predstavljala nastavnica biologije, Zorica Milosavljević, koja je, kao eko-koordinator i ekspert, pripremala kurs Karbonski otisak i realizovala augMENTOR rešenje na bazi veštačke inteligencije.

U prethodne dve školske godine je realizovan projekat augMENTOR – „Proširena inteligencija“ kao podrška za pedagoški održivu obuku i obrazovanje u koji su bile uključene nastavnice Zorica Milosavljević, Snežana Tučić i Nataša Jevtović sa dvadeset učenika iz Čajetine i Zlatibora.

Učenici su, radeći na Moodle platformi kroz kurs pod nazivom ,,Karbonski otisak“ razvili kognitivne kompetencije i veštine mišljenja višeg reda (dizajn i kritičko mišljenje, kreativnost, donošenje odluka, modeliranje, računarsko razmišljanje…).

„Naša škola je jedanaest godina uključena u međunarodni program Eko škola. Tokom svih ovih godina škola je bila uključena u brojne programe i projekte u cilju promocije i preduzimanja raznih akcija i aktivnosti očuvanja životne sredine i održivog razvoja.“, poručili su iz OŠ „Dimitirje Tucović“.

Projekat augMENTOR je razvio pedagoški okvir koji koristi nove tehnologije i integriše ih u obrazovanje i obuku, kroz komplet alata otvorenog pristupa koji je unapređen veštačkom inteligencijom, sa ciljem da se ubrza razvoj veština.

Povezani tekstovi

Back to top button