Značaj novih tehnologija koje koristi Turistička organizacija Zlatibor
Turistička organizacija Zlatibor pokrenula je mnogobrojne aplikacije i platforme sa ciljem da olakša poseticima da dođu do informacija i najpopularnijih turističkih atrakcija

Turistička organizacija Zlatibor se godinama trudi da ide u korak sa novim tehnologijama i da među prvima primeni sve ono što je neophodno u savremenom svetu kako bi na što bolji način ispromovisala različite sadržaje i time doprla do velikog broja posetilaca.
Pored prisustva na domaćim i inostranim sajmovima turizma, promocije na društvenim mrežama, TV i radio stanicama, portalima i štampanim medijima, pokrenut je i “Jutjub“ kanal ove ustanove. Kratki video snimci su najbolji poziv da se posete i istraže lepote opštine Čajetina i turističke destinacije Zlatibor verno prenose atmosferu sa mnogobrojnih kulturnih dešavanja koji se ovde organizuju čitave godine, pozivaju na akciju i uživanje u vožnji gondolom, kvadovima, na šetnju planinarskim i pešačkim stazama. Otkrivaju mesta koja gosti možda do sada nisu posetili boraveći na najposećenijoj planini. Putem linka www.youtube.com@tozlatibor mogu se pogledati promotivni spotovi i kraći video zapisi.
Turistička organizacija Zlatibor pokrenula je mnogobrojne aplikacije i platforme sa ciljem da olakša poseticima da dođu do informacija i najpopularnijih turističkih atrakcija. Reč je o sledećim aplikacijama:
– “Stopića pećina audio vodič“, aplikacija koja upotpunjuje iskustvo jedne od najuzbudljivijih atrakcija na Zlatiboru;
– VR naočare, zahvaljujući kojima se čari planine mogu doživeti na bio kojoj udaljenosti;
– “Zlatibor Loyalty“, mobilna aplikacija koja omogućava gostima da pri korišćenju turističkih i ugostiteljskih usluga na Zlatiboru ostvare popuste na usluge smeštaja, hrane i pića u restoranima, ulaznice za atrakcije…
– “Zlatibor Live“, veb aplikacija kreirana u cilju unapređenja promocije dnevnih događaja, kulturnih dešavanja, manifestacija i aktivnosti u turističkom centru Zlatibor kroz primenu savremenih informaciono-komunikacionih tehnologija;
– Mreža interaktivnih ekrana, nalaze se u hotelima, restoranima, na određenim lokalitetima, preko njih gosti mogu dobiti sve potrebne informacije (promoviše se turstička ponuda destinacije) 24 časa dnevno;
– “I love Zlatibor“, mobilna aplikacija koja sadrži informacije potrebne turistima u toku boravka na destinaciji podeljene u više segmenata;
– “E-ticketing“, predstavlja novi sistem elektronske prodaje karata za lokalitete u okolini Zlatibora;
– “Zlatibor City card“ je inovativna turistička kartica koja gostima omogućava da jednostavno i povoljno istraže sve što “zlatna planina“ nudi. Idealan vodič za turiste da otkriju prirodne lepote, znamenitosti i uživaju u raznovrsnim aktivnostima. Savršen je način za istraživanje planine,uz jednostavan pristup prirodnim i kulturnim atrakcijama. Obuhvata četiri paketa prilagođena interesovanjima i potrebama posetilaca, pruža pristup atrakcijama Zlatibora po povlašćenim cenama.
Pored inovatnih tehnologija TO Zlatibor ne zapostavlja ni tradicionalne kanale promocije. Nastupi na sajmovima, prezentacije po gradovima Srbije i regiona su odlična prilika da prikažemo sve lepote i turističke sadržaje najpopularnijeg srpskog odredišta. U planu je da tokom maja i juna organizujemo promotivne ture za novinare, influensere i predstavnike organizatora putovanja kako bismo ih na licu mesta upoznali sa ukupnim turističkim sadržajem koji Zlatibor nudi posetiocima.
Zlatiborske vesti/Turistička organizacija Zlatibor